top of page



Truly Caring for ...
Som Video Production Lead for den danske hudpleje-startup NØIE producerede jeg sammen med et team en serie af brandvidoer med fokus på virksomhedens brand DNA: 'Omsorg' oversat til det engelske 'Truly Caring'

Idéen var at vise NØIEs brand DNA og deres øvrige værdier som eks. bæredygtighed og selvomsorg gennem historier fra inspirerende enkeltpersoner eller virksomheder. Så istedet for at NØIE selv fortalte om, hvor omsorgsfulde og bæredygtige de er, gav vi ordet til nogle andre.
Det blev der en serie på 5 brandvideoer ud af. I serien møder vi bl.a. Den kvindelige, unge Panna-spiller, Anusha, der viser selvomsorg, ved at gå all in på det hun elsker. Vi møder også virksomhederne EAT GRIM og SMALLrevolution, der udviser omsorg for planeten med deres virksomhedsmissioner.
Services
Idé- og konceptudvikling
Research og indledende interviews
Filme og interviewe
Redigere videoer
Producere blogposts, GIFs og grafik

NØIE - Truly Caring
Assets
For at få mest muligt ud af hver historie, blev alle videoer repurposed og produceret i følgende formater, som NØIE brugte både paid og organic på deres forskellige kanaler:
1 Longform video på ca. 2 min.
1 shortform video 15 sek. (1:1, 9:16, 16:9, 4:5)
1 shortform video 20 sek. (1:1, 9:16, 16:9, 4:5)
1 shortform video 30 sek. (1:1, 9:16, 16:9, 4:5)
1 Blogpost
2 GIFs til brug i mail
1 Carousel post til Instagram og Facebook





2 min.
GIF
IG post

Blog

15 sek.




20 sek.




30 sek.



bottom of page