top of page



Employer branding- videoer
Da den danske scale-up Driversnote stod overfor at skulle udvide deres team med en masse nye medarbejdere, ville de tiltrække de rigtige kandidater ved at vise, at de er mere end blot en tech-virksomhed. I den forbindelse producerede vi tre lange videoer samt 15 korte nedklip, som skulle eksponeres på deres career site og SoMe-kanaler.

Idéen var at vise, hvor fedt et sted, Driversnote er at arbejde. Dét gjorde vi gennem de tre videoer "Meet the team", "What we do" og "Who we are". Videoerne viste altså både, hvad Driversnote laver, hvordan de arbejder samt selve teamet og kulturen.
Det var vigtigt, at det kom frem i videoerne, at Driversnote er hippe, seriøse, fleksible, homogene og værner om arbejdeskulturen. For at ramme essencen af virksomheden på bedste vis, lavede vi interviews med 7 medarbejdere fra forskellige afdelinger, forskellige lande og forskellige niveauer. Dertil filmede vi dækbilleder fra selve kontoret, i nærmiljøet omkring Kødbyen i København samt til et team event på Kayak Bar.
Services
Udarbejdelse af interviewguide
Filme og interviewe
Redigere videoer

Driversnote: Employer branding videos
"I forbindelse med et nyt brandingprojekt har vi haft Kreation til at lave en række videoer med medarbejderinterviews til vores nye karriereside og til sociale medier.
Fra starten af tog Charlotte fra Kreation styring - hendes store erfaring gjorde, at hun fik omsat vores løse ideer om til konkrete og skarpe interviews, som virkelig viser hvem vi er. Processen op til optagedagen kørte lige som den skulle med afleveringer til tiden, og eksekveringen på selve dagen kørte effektivt.
Vi er super glade for resultatet og har allerede booket Kreation til den næste opgave. De største anbefalinger herfra!"
Simon Quist Thomasen
COO hos Driversnote
bottom of page